♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

داستانهای کوتاه و مطالب جالب و خواندنی
♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

داستانهای کوتاه و مطالب جالب و خواندنی

معمای دوم!!!

 

 

دوستان لطفا جوابها را در قسمت نظرات بنویسید: 

 

بعدا جوابهای صحیح را در همین بخش قرار میدهم

مسئله 1 - فرض کنید راننده یک اتوبوس برقی هستید. در ایستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس می شوند ، در ایستگاه دوم 3 نفر بیرون می روند و پنج نفر وارد می شوند . راننده چند سال دارد ؟

مسئله 2 - پنج کلاغ روی درختی نشسته اند ، 3 تا از آنها در شرف پرواز هستند . حال چه تعداد کلاغ روی درخت باقی می ماند؟

مسئله 3 - چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل کشتی موسی برده شد ؟

مسئله 4 - شیب یک طرف پشت بام شیروانی شکلی ، شصت درجه است و طرف دیگر 30 درجه است . خروسی روی این پشت بام تخم گذاشته است . تخم به کدام سمت پرت می شود ؟

مسئله 5 - این سوال حقوقی است . هواپیمایی از ایران به سمت ترکیه در حرکت است و در مرز این دو سقوط می کند ، بازمانده ها را کجا دفن می کنند ؟

مسئله 6 - من دو سکه به شما می دهم که مجموعش 30 تومان می شود. اما یکی از آنها نباید 25 تومانی باشد . چطور ؟ 

 

لینک جواب معما

نظرات 3 + ارسال نظر
Roham 1389/10/05 ساعت 13:43 http://www.roham-k2.blogfa.com

ج 1 - راننده خودم هستم 21 سالمه
ج 2 - 5 کلاغ
ج 3 - منظور کشتی حضرت نوحه دیگه
ج 4 - خروس تخم نمیگذارد .
ج 5 - بازماندها رو که دفن نمیکنن .
ج 6 - 5 تومان

حالا دوست داشتی ایمیل بزن من برات معما طرح کنم جواب بده .

سام 1389/10/06 ساعت 13:31

راننده خودمم۳۰ ساله
۲- پنج تا
۳-کشتی نوح نه موسی
۴-خروس تخم نمیذاره
۵-بازمانده زنده است ودفن نمیشه
۶-اون یکی سکه ۲۵ تومانیه

سام 1389/10/06 ساعت 14:35

۱-راننده خود من هستم
۲-پنج کلاغ
۳-کشتی نوح بود نه موسی
۴-خروس تخم نمیذاره
۵-بازمانده رو که دفن نمیکنن
۶-خوب اون یکی سکه دیگه ۵ تومانیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد