♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

داستانهای کوتاه و مطالب جالب و خواندنی
♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

داستانهای کوتاه و مطالب جالب و خواندنی

انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی

http://dl1.alborzdownload.com/user/05/picture/10-26/Cloudy-with-a-Chance-of-Meatballs.jpg

 

Cloudy-with-a-Chance-of-Meatballs

انیمیشن بسیار زیبا و دیدنی ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی محصول ۲۰۰۹ هالیوود است که این انیمیشن یکی از پرفروشترین و پر مخاطب ترین انیمیشن های سال ۲۰۰۹ محسوب میشد. این فیلم تا کنون توانسته در نظر سنجی سایت IMDB از میان ۸ هزار ۵۰۵ رای داده شده تا کنون از ۱۰ نمره ۷.۴ را کسب کند.ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی یک انیمیشن خلاقانه ، چشمگیر ، مفرح و بسیار دلنشین می باشد . سازندگان این انیمیشن زیبا تمامی عنصر موفقیت را بکار گرفته اند . داستان جذاب گلوله های گوشتی ( به جای اصطلاح گلوله های برفی ) به علاوه شخصیتهای ساده و دوست داشتنی در کنار جلوه های بصری فوق العاده انیمیشنی را به جای گذاشته است که ارزش چندین بار دیدن را دارد . شما خلاقیت را در تک تک صحنه ها مشاهده میکنید . کودکان دیدن یک دنیای رنگی شاد را که مردمانش مثل خودشان رفتار میکنند را به انیمیشن های حراف بزرگ منشانه ترجیح میدهند . داستان تخیلی این انیمیشن درست مطابق با ذهن کودکان است . اختراعات به سادگی تخیل بچه هاست . تمامی افراد این انیمیشن شخصیتهایی ساده و دوست داشتنی هستند .

سازندگانی که به جز جیب خود به ماندگاری اثرشان نیز اهمیت می هند قابل تحسین اند . شاید کمتر کسی به این نکته اشاره کند که ایده بارش غذا به جای باران تنها برای ایجاد یک زمینه داستانی نیست کودکان آینده هستند و ذهنی پر از خیال پردازی . شاید یکی از این کودکان در آینده فلینت لیکوود دیگر باشد .از این نکته که بگذریم ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی حتی اگر این چنین پیام هایی را نداشته باشد واقعا ارزش دیدن را دارد . هیچ کدام از صحنه های فیلم تکراری نیستند .کودکان با خانوادهایشان هستند . دنیا پر از تحرک و هیجان است . این انیمیشن فقط بچه ها را میخکوب نمیکند . طراحی ظاهری کراکترها بسیار دقیق صورت گرفته اند تنها نگاهی به چهره پدر بیاندازید ، نشانگر یک پدر جدی و اصیل است .

اما خلاصه داستان فیلم از این قرار است که فلینت لیکوود یک مخترع و دانشمند جوان و نه چندان موفق است که از کودکی به کشف و ساختن وسایل عجیب و غریب میپرداخت . فلینت روزی موفق میشود که یکی از اختراعاتش را عملی کند . وی به واسطه یک سری عملیات کاری میکند که از آسمان به جای باران انواع و اقسام غذا ببارد اما این شادی چندان طول نمیکشد چراکه تکه های غذا بسیار بزرگتر از حد طبیعی شان سرازیر میشوند و شهر کوچک فلینت را به نابودی میکشانند و …

حجم برنامه: ۴۰۰ مگابایت
دانلود انیمیشن:
لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد