♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

داستانهای کوتاه و مطالب جالب و خواندنی
♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

داستانهای کوتاه و مطالب جالب و خواندنی

پناهم ده در آغوشت دلم تنگ است

 

پناهم ده در آغوشت دلم تنگ است
نوازش کن مرا با دستهای خیس از عشقت
سرم را سخت در بر گیر 
 

که میخواهم ببارم من به دشت شانه هایت
مرا بنگر چنان کز عشق آتش گیرد این غمهای پنهانم
مرا بنشان چنان کز ماه رویت
چراغانی شود شبهای تاریک بیابانم
بیا
بیا بنگر بیا بنشان
بیا آتش بزن این دردهای بی پناهی را
بیا بر هم بزن رسم جدایی را
بیا
بیا کز دوریت جانم بیابان است
بیا بنگر که نام تو
در این شبهای تنهایی
مرا سوزاند
پناهم ده در آغوشت دلم تنگ است.

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام 1389/11/14 ساعت 22:36 http://onlymeu.blogsky.com

سلام دوست من

وبلاگ جالبی داری نیومدم بگم به وبلاگ من سربزن نه فقط اومدم بگم اگه حرفی تو گلوت سنگینی میکنه بیا تو وبلاگ به من بگو


قصد من اینطوریه که 1متن مینویسم و میخوام تو چرک نویس ذهنت اگه جایی مطلبی راجع به متن داری واسم بفرستی

خاطره.حرف دل.هرچی که دلت میخواد

منتظر دیدارتم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد