♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

داستانهای کوتاه و مطالب جالب و خواندنی
♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

♥♥♥ رازها : داستان و سرگرمی ♥♥♥

داستانهای کوتاه و مطالب جالب و خواندنی

همراه با مریلا زارعی در منزلش! + عکس

  

 

در منزل مریلا زارعی آرامش اولین حرف را می زند و او دوست ندارد که آرامش از خانه اش بیرون برود,ولی خواهر  او ملیکا بر خلاف مریلا بیشتر شلوغی را دوست دارد و این تضاد جالب زندگی این دو خواهر هنرمند کشور عزیزمان ایران را شیرین کرده است.

 

 
برای دیدن تصویر در سایز اصلی، آن را ذخیره نمائید
http://www.farscinema.com/images/stories/cinema/irancinema/aksmreilahome/merilahome01.jpg
 

مریلا زارعی در مورد اینکه در منزلش برای کارهای سینمایی اش هم تمرین می کند ,می گوید:من دوست دارم که نقش هایی که قرار است در فیلم ها بازی کنم قبل از تصویربرداری آن را تمرین کنم,اکثریت مواقع در منزل این کار را انجام می دهم و بیشتر دوست دارم اول صبح که نشاط خاصی دارم تمرین کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد